Homehomehome

Long time no see! Sitter för tillfället och myser hos Jessika. Har precis börjat få lite hemlängtan, ALREADY kanske man tänker och ja, men det går över. Skolan börjar som sagt på tisdag och blotta tanken får mitt hjärta att slå dubbelslag, and that aint a good thing! Jag är supernervös! Usch. Aja, känns ändå skönt att liksom hinna lära känna björkarnas stad lite i förväg innan man ger sig in i skollivet så att säga. Hur som helst, utnyttjar Jessika för hennes internet, lite elakt kanske men det går supersegt så det jämnar ut sig, hehe. Nämen, nu ska jag nog försöka gå till sängs, törs inte cykla hem till mig så jag sover hos Jessika i natt :] Men vi hörs friends, PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hm.. vet inte riktigt vars de ligger men okej :D

2009-08-17 @ 13:38:05
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lite avis, jag minns ju när jag själv flyttade för att gå gymnasiet.... Det är galet härligt, lite spännande, och ganska skönt att komma hem och hälsa på..... Lycka till imorgon! Kramar.

2009-08-17 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0