JB

Ojoj! Väldigt längesen jag bloggade. Under tiden jag inte bloggat har jag typ hunnit gå lite skola, bo ensam i en storstad, Jessika har flyttat hem, Natali har bytt skola och linje, jag har hunnit komma hem, träffa Pekke, käka middag och massa godis. Annars har inte så himla mycket hänt. Än så länge trivs jag superbra på JB i umeå, och jag hoppas jag stannar, och slipper bli ensam kvar av alla malåbor. Hur som helst, känns som att jag har minst tid i hela världen och jag stressar sönder nästan. PJU! Återkommer med detaljer en annan dag, THANK YOU! puss på livet.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Riktig dålig update! (= skämmes

2009-08-22 @ 10:13:04
URL: http://loodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0