MEN SÅ ROLIGT!

Goddag gott folk. Idag kan jag säga att det är VARMT! I alla fall inomhus... Hehe, jag har faktiskt inte varit ute idag. Eller jo, två kortkorta stunder, när jag gick från Jessikas hus till vår bil, och när jag gick från vårt hus till AG-s hus. Så att... Nämen, sov hos Jessika i natt, såg typ "How I met your mother" hela kvällen, drack lite chai-te, åt mini-marshmallows osv, och masa myste. Slockade kring två, steg upp typ ett idag. Usch. Sen började vi om med "How I met your mother" bara för att det är så bra! Kom hem nån gång vid fem skulle jag tro, och packade lite flyttlådor. Har nu kommit upp i nio stycken! Hehe. Fast det är inte speciellt mycket i dom + att det är rätt små lådor.
Hur som helst, imorgon eftermiddag packar vi ihop alla mina saker, dvs säng, bord + stolar, spegel och tv och sticker till mormor i lövånger. Där lär vi väl äta och sova för det mesta, hämta upp en fåtölj och sedan på fredagmorgon sticka vidare till Umeå för att putta some stuff in my lägenhet! HIHI det ska bli skojsigt! Sen ska vi dra stan en runda, kolla lite saker som behövs som porslin och bunkar och städgrejer osvosvosv. Ni kan ju tänka er själva vad man behöver när man flyttar. Sedan kanske det blir så att jag sover över där tills på lördag, vet inte hur det blir än. I så fall blir det ju då första övernattningen i nya läggan, FETT MED NICE! HIHIHIIIIIIIIIIIIii jag blir så taggad på livet nu asså!
Anyway, nu ska jag in i boa och hämta min punkterade cykel så AG får fixa den så jag kan ta med den som färdmedel till storstan! HOJ!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud så roligt! Jag vill också flytta! Men de är inte länge kvar :P

2009-08-06 @ 10:51:50
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vadå för blogg? :P

2009-08-06 @ 10:59:16
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0