GODMORGON!

Godmorgon! OH vilken härlig morgon jag har haft! La mig halv nio igår, såg lite scrubs, somnade kring nio. Vaknade dessvärre några gånger i natt, gick tydligen upp och hämtade vatten nån gång vid ett. Svarade även på att sms i sömnen (vilket faktigkt blev vettigt! Kort i taket) vilket inte alls är så ovanligt. Vaknade i alla fall halv sju imorse, pigg och kry, steg upp och duschade, fixade fika och nu sitter jag här framför datorn och har precis sett julkalendern! Haha, kan inte säga att jag är jätteimpad, men bra tidsfördriv i alla fall. NU ska jag i alla fall ta och klä mig, borsta gaddarna och blåsa håret så det inte fryser till is när jag ska cykla till skolan sen!
Och förresten, önska mig lycka till så jag inte halkar när jag cyklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0