Mornin'

Godmorgon alla glada och pigga människor!
Jag, Rut Morén är officiellt vaken, men ej uppstigen. Haha, har varit vaken i ungefär tre kvart nu men inte orkat göra nånting, så nu ska jag snart kliva upp, ta på mig mjukisbyxor och en mysig tröja, fixa fika och starta tvn. Låter väl trevligt? Har musik idag på förmiddan, antar att det antingen blir cubase eller nån annan teori, och halv två blir det simning. YAY... Kan ju även inflika där mellan mina två aktiviteter för dagen att man kanske kan hoppas att det blir lunch med Anna? Typ Sveriges bästa kakbakare/kock överhuvudtaget. Yummi! ;)
Ändock, NU ska jag ta mig i kragen och göra nåt med mitt liiiiiv, jag orkar inte ligga här och bara ruttna.
Förövrigt läste jag 145 sidor i "Så länge vi båda andas" igår kväll. Bravo, nu fattar bara... Vad ska jag tro. 200?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0