GO RUT

Konsert på forum ikväll. Gick rätt bra faktiskt, med tanke på hur duktig jag brukar vara när jag blir nervös... Hur som helst, spelade gitarr en låt, vilket jag vanligtvis mycket sällan slår till med, men just idag kände jag att det var min tur att visa min otroliga gitarr-skills.
... Skämt åsido.
Imorgon blir det vinterspel i arvidsjaur. Är sjukt taggad på rinkbandyn alltså, skridskor måste ju vara bland det roligaste! Fast kondition är ju alltid ett plus... Sedan handbollen känner jag mig lite mindre taggad för, men man måste ju ställa upp för sitt team! Hoppas i alla fulla fall att jag inte drar med mig mitt lag ner på botten.

Måste också få anmärka att mitt bloggande verkligen inte ser ljust ut. På fyra dagar har statistiken sjunkit från ca 30 läsare till ynka 5. Men det är smällar man får ta. Ska i alla fall försöka ta mig i kragen, för jag kan sannerligen klara det här! GO RUT!

Ha en trevlig kväll/natt.
Adjö.
/Rut

Kommentarer
Postat av: Ellen

hej ruts blogg :)

2009-02-25 @ 22:10:35
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Eveline

Du var HELT SJUKT BRA på rockkonserten, låt nummer 2 var verkligen vacker :)

2009-02-26 @ 21:29:51
URL: http://teveline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0