Välkommen till min nya blogg!

Yes, har skaffat en ny blogg. Blev så trött på bloggagratis.se, det kändes så trist och tråkigt.
Har förövrigt haft en sjukt lång bloggtorka vilket förmodligen inte kommer förändras bara för att jag skaffat ny blogg. Men visst, ett litet steg i rätt riktigt känns det ju som, nu när man har en lite "bättre" och nyare blogg.
Kommer förmodligen inte heller skriva speciellt intressanta inlägg, brukar ju vara dålig på sånt. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar.
Skulle förretsen behöva lite hjälp med design och dylikt, har väl inte så stor koll på hur man gör över huvud taget.
Så alltså, frivilliga som vill hjälpa mig för gärna höra av sig!

Ikväll har jag tänkt ta det lugnt. Fast kommer nåt mer intressant upp är jag på, men just nu känner jag att det förmodligen blir en hemmakväll framför tvn med en godisskål i knät.

Blev ett kort inlägg idag, men jag återkommer.
På återseende.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0