vinterspel!

Godkväll folket!
Idag var jag på vinterspel i Arjeplog. Ställer bara en fråga till mig själv,
VARFÖR ÄR JAG DÄR FÖRST I ÅR?
Fy så skoj! Synd bara att jag kom på det sista året jag får vara där... But, vi var duktiga, vann alla handbollsmatcher. Rinkbandyn gick dock lite sämre, förlorade alla.. Hehe, men jag gjorde ett mål iaf! Simningen vann vi också. Fast i det stora hela vann Storuman. Men jag är nog stolt över handbollen! Fy vad vi ägde där alltså. Superskoj!
Nu ikväll ska jag packa mina saker tills imorgon. Först har vi friluftsdag i backen, sedan direkt efter skolan ska vi till umeå och vara på megazone. Kommer ha sjukt mycket packning, och jag kommer vara sjukt trött.. Fast taggad är jag! Längtar!


Nu måste jag packa, för det är inte bara en pinal som ska pulas ner i nån liten väska här inte, nejnej.
Ha en trevlig kväll!
Puss

/Rut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0