Omarion - Touch

Oj så slapp dag jag haft idag, fast jag har ändå fått mycket gjort. Bravo Rut, det är inte alla som klarar det! Nämen så här var det, jag vaknade kring tio trots att jag hade lovat mig själv att sova till minst tre nån gång. Haha. Kände att jag inte behövde stiga upp direkt, så jag låg och läste till ungefär halv tre tror jag. Rätt så nice! Sedan blev det food, varma mackisar. Det var smaskens. Efter det gick jag upp och började rensa lite saker i mitt rum, packa sånt som behöver packas, osvosv. Sjukt nice! Jag är nu inne på min andra flyttlåda. Sweeeeeeet! Jag är så himla taggad på flytt nu känner jag. Annars har jag inte gjort mycket idag, for till malå nu en tvärsväng när hela familjen  (:O) for och skulle handla. Det blev storshopping på ica kan jag lova! Vet inte hur många kassar vi kom hem med. Men ikväll blir det iaf go'midda', tacos, och sen blir det morot- och gurkstavar och dipp! Mums, känner hur det vattnas i munnen på mig. Men anyway, nu ska jag söka lite diverse prylar på blocket! Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0