CRAZY TIMES!

Hela den här veckan har varit helt galen! Har aldrig varit så glad, arg, stressad och lugn på samma gång! Musikalen har nog varit det bästa och roligaste 9b har gjort, om man bortser från klassresan. Vet inte, det kanske bara är jag som tycker så, men jag tycker verkligen det har varit lärorikt och roligt hela vägen, trots att det varit lite bråkigt from time to time.

Hade förövrigt trevligt igår. Var trött efter musikalen men ändå var jag ute till ett nån gång. Var i mycket trevligt sällskap, tack för det.
Idag har jag ingen aning om vad som händer... Egentligen borde man ju styra upp nåt med tanke på att det är lördag, men vafan, jag tar dagen som den kommer. Får väl se vad som händer.

På måndag är det friluftsdag och på tisdag är det skolavslutning. Helt galet vad tiden har gått fort! Vet fortfarande inte om mina kläder hinner komma, vilket börjar bli ett litet problem nu... Känner stressen, men vafan, det får gå som det gör där med! Nu försöker jag bara känna lugnet, tagga för i sommar och njuta av livet! Nothing can stop me now!

PUSS PÅ LIVET ;)
/Gladaste Ruttan ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0