Hemligt

HEY! Tänkte vara så duktig att jag skulle lägga in "dagens outfit" idag igen, men vet ni vad? Lat som jag är har jag inte orkat klä mig än. Nä utan just nu är det bara en tjock skabbig tröja som gäller. (Och underkläder då, hallå?!) Men så småningom ska jag nog lyckas klicka fram lite bilder här ska ni se.
Hur som helst, dagens schema? Det är ju trots allt midsommar! Men nej, Rutan har inga konkreta planer. Först och främst blir det städning här hemma så det ser någorlunda fräscht ut (Om det någonsin kommer se fräscht ut här, ever....) när jag får främmen! HEHE, I won't tell you who, det är så skojsigt med hemlisar! =D =D =D =D

I alla fall, nu ska jag få sprutt på den här städningen så den inte bara upplöses som damm i ett badkar!
HÖRES!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0