Major update

NU har uppdateringen verkligen SUGIT mer än myggen gör, men wtf, jag lever livet so to speak!

Har chillat hos Jessika större delen av veckan, sedan hängt i malå resten. Heeeeelt okej, och vädret kan man inte heller klaga på. (JESSIKA!)

Hur som helst, några updates mina kära läsare borde få ta del av

  1. Rut har blivit jättepyttelite brun på de två (tre?) dagar hon har stekt. FAN!
  2. Rut har klipp och slingat sig, inget märkvärdigt men håret är frääääscht!
  3. Rut har kört upp en full tank med moppen bara från jessika och till malå fram och tillbaka...
  4. Jessika har klippt sig så nu är även hennes hår frääääääääscht!
  5. Rut & Jessika hängde med otroligt trevligt folk hela fredagkvällen (Enligt mig själv åtminstone) 
  6. Rut & Jessika fick skjuts NÄSTAN hela vägen hem från malå, gick ca 1 km kring 03.30 fredagnatt. Bravo!
  7. Rut & Jessika sov inga många timmar fredagnatt och stack till skellefteå kring 09.00 lördagmorgon.
  8. Rut & Jessika gick på stan hela lördagen, Rut shoppade upp ungefär hela hennes förmögenhet, FAN!
  9. Rut & Jessika åkte till malå lördagkväll, stack en sväng till luddes udde och hängde med tältarna. Rut blev less och åkte hem, dumpade Jessika för första gången i veckan!!!!!
  10. Rut lästa ut första twilight-boken. ME LOVE!
  11. Rut vaknade upp nyss, väl medveten om att hon borde gå ut i det vackra vädret, eller åtminstone göra nåt nyttigt som att äta frukost eller kanske börja packa för Malta-resan som börjar närma sig!

SÅ, då har ni tagit del av större delen av min vecka. Typ. Kommer förhoppningsvis med lite fler uppdateringar innan vi sticker outlandish, men jag lovar ingenting!
Tjingaling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0