Sweeeet, Rutan goes outlandish!


HEY! Tänkte bara meddela för alla som inte vet (Blir dock förvånad om nån har missat.) att jag sticker utomlands på torsdag så inget smsande!!! Sjukt dyrt för allihopen så bomba mig nästa fredag istället, för då är jag back on track, redo att göra musik vid malån osäkert!
Hehe, lät som värsta gangstern där... Men, som den gangster jag är tänkte jag bara skriva en kort liten sista hälsning innan jag beger mig. (Låter som att jag ligger på min dödsbädd)

HA EN BRA VECKA, och snälla snälla snälla, alla som ska på stadsfesten, parta loss lite för mig också!
Puss på er!


MALTA HERE I COME!!!!

Kommentarer
Postat av: melisa

hehe jag e inte avis träffade nämligen j,palm och hela hans band j,p kalla mig dum i huvudet (på skämt ) inte nog med det ja träffade lorentz han som sjunger mayhem

2009-07-08 @ 01:20:36
URL: http://lillasjoljungfrun.blogg.se/
Postat av: ellen

välkommen hem kära Rut :)

2009-07-10 @ 14:56:26
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0