It's like walking on a cloud on your favourite day

Min dag började alldeles förskräckligt hurtigt, men ju mer dagen har gått ju fortare har jag velat få den att sluta. Nej usch, endel dagar blir bara jobbiga i slutändan, verkligen.

Simmade trots allt i morse. Sedan blev det kärringgympa, helt galet jobbigt och jag kommer ha tränigsvärk imorgon, JAG LOVAR! Sen var det bara vanlig tråkig skoldag... Boring.


Snart är det även skoter-VM. Rätt taggad, trots att jag inte vet vad jag ska göra... Blir förmodligen inte så roligt som jag hoppats men, vad gör man....

Taggar även sommar nu. Helt sjukt vad jag längtar! Har fått lite sommarkänsla nu när asfalten så smått börjar titta fram. Fick dessutom supermycket sommarkänsla när Lotta sa att vi inte alls hade mycket skolarbete kvar, utan att nu var det mest det "roliga" kvar.
Wousch!
BjBusig bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0