Kärleksfullt värre!

Chillig dag idag. Sov till ett, käkade lite lunch, tog en riktigt riktigt lång dusch med hårinpackning och en massa spa-behandlingar etcetera etcetera! Fick information att min familj och gästerna tänkt ta en sväng till trebacken och jag hängde på,  självklart! Där satt vi ett tag, käkade varmkorv med bröd, munkar och choklad. Sedan for vi hem och här sitter jag nu. Ska snart göra mig iordning för ikväll, det är nåt möte i lövberg om Malta-resan som (förhoppningsvis) blir av i sommar. Fast jag vet inte än om jag ska orka sticka dit, kanske tar en tur till malå eller nåt, vet inte riktigt än. Får se hur det blir med det.

Förresten vill jag bara tillägna en söt liten hälsning till Jonkeboii för att jag tycker om honom så mycket. He's the man!  Eller ska jag säga, he's the kid? Your choise.

Pusssssss på alla!

/En kärleksfull liten Ruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0