Kreativ!

TJOSAN I TROSAN!

Idag blev jag så otroligt less på mig själv om bara sitter och tycker synd om mig själv hela tiden, så jag tog mig i kragen och städade mitt rum! Det må ha varit bara lite städning, typ plocka ihop mina kläder som alltid ligger på golvet, men det kändes som ett steg i rätt riktning! Jag kanske får fart på mitt liv nu, slutar vara en sån pösmunk! Just nu känner jag mig kreativ, jag skulle vilja måla hela världen. Men självklart, så mycket klirr i kassan har jag inte så jag kan köpa så mycket färg... Får ta det när jag blir gammal och miljonär. 

Nu ska jag ner och äta mat, sedan ska jag göra nåt kreativt. Vad det blir vet jag inte än, men att det blir kreativt, det är jag banne mig säker på!

HOJ!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pösmunk? Lät som en god bakelse eller nått xD

2009-03-09 @ 20:13:59
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0