Söndag

Ah, idag har varit en rätt sweet dag. Var ju med adde igårkväll, och eftersom är så himla mörkrädd stannade han tills det blev ljust, kring 5. HEHE, vilken liten fjant han är =D
Jag och Jessika sov till ungefär 12 imorse och då steg vi upp. Jag var galet hungrig men inte fanns det nån mat i det huset inte, nähädu. Men som tur var kom hennes päron hem och de hade väl lite bättre fantasi än vi så lite frukost blev det iaf. Efter det stack vi, Jennie och Daniel ut med skotern med två bobbar bakom. Nog blev det endel små skador och trasiga bobbar men kul hade vi! Eller jag iaf.
Efter det kom min mammi och hämtade mig och vi for till malå och handlade en massa gosaker. Nu väntar jag spänt på middagen för här har ni en hungrig brutta! Efter middagen hade jag tänkt slå till med lite sömn, eller möjligtvis lite läxa, vad vet jag.
Imorgon blir vanlig skoldag, möjligtvis med en mör Rut.
Hojs!
/Ruttttttt

Kommentarer
Postat av: Adde

Du kan va en fjant =D

2009-03-23 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0