Sweet home alabama

Sent inlägg, japp japp. Vanligtvis brukar inte rutan tutan vara vaken såhär länge, men just denna kväll, denna torsdag den 19:e, så är hon det. Kan bero på att hon somnade i soffan vid sex och vaknade runt nio. Missade middagen vilket gjorde mig lite små-irri... Maten är ju trots allt dagens höjdpunkt! Anyway, idag har varit en vanlig dag, utom att jag sovit bort en hel del av den då... Träffade tandläkaren mitt på dagen, det är väl ungefär allt häftigt som har hänt idag. Igår däremot hände desto mer. Jag permanentade nämligen mitt hår! Japp, det gjorde jag. Har dock ingen bild än, skulle helst vilja tvätta och styla det, vilket jag inte får göra förrän imorgon, så checka in bloggen (kanske) imorgon ifall ni vill se my new frill.

Nu blir det bedtime, eller nåt...
Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: PooDude (sebbe)

haha rut du är sämst, ingen kommenterar din blogg ! (förutom jag nu då) :D

2009-03-19 @ 23:35:18
URL: http://luffarnmusik.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0