Jag tänker för mig själv, allting är som det ska... Eller?

Idag vill jag inleda med att svara lite på jessikas kommentar.
I'M JUST NOT GIVIN' A FUCK, nog fan kan du väl nöja dig med dina 1000000 inlägg du blivit nämnd i? DAMN, make some room jessika! =D

Anyhoo, idag är jag sjuk. Inte sjuk som i skoltrött utan sjuk som i svininfluensa eller rabies... Men, det är bara att bita ihop för nu är det slutspurt i skolan och slutbetyg ska sättas. Just work it girl! Aja, imorgon blir i alla fall en slapp dag med mjukisbrallor och ag tröja känner jag. Och INGEN moppe. Usch, det kan verkligen inte göra mig friskare.
Nej, nu ska jag allt ta och göra mig lite middag!
xoxo /Rut


Kommentarer
Postat av: Jessika persika päronpung

Jag vill vara med i alla dina inlägg! jag förtjänar det ärligt talat! :D

2009-05-07 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0