Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Jaaaaaa idag är jag fuffing happy som andreas skulle sagt.
Sjuuuuukt förvånad att jag överhuvudtaget blev "nominerad" eller vad man ska säga, till detta stipendium som jag nu fick (orkar inte berätta så invecklat. Vann iaf ett stipendium idag för typ mest utvecklad inom musik eller vad jag ska säga) eftersom det finns mååååånga som förtjänar det mer än mig! T.ex. min lilla söta lillebror som utvecklats något otrooooooooooooligt på gura i år! Han har verkligen inte spelat länge, vad ska jag tro, ett år? Han utklassar, jag menar det, han kommer bli så jävla stor när han blir lite äldre. Jag är stolt över min lillebror.

Hur som haver, just nu kan verkligen ingenting göra mig sur, inte ens Tobbe som brukar vara en jävel på det! HEHE!
Aja, nu blir det väl att borsta mina gaddar rena och fina och sedan dra en skutt till sängilängen! Todelo!

Kommentarer
Postat av: Tobelidobelidoo

Om han inte kan få dig sur så e du glad som tusan :D

2009-05-16 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0