God eftermiddag! ...

God eftermiddag!
Måste börja med att först säga tack till alla brudar som gjorde gårdagen helt klart värd att minnas! Vi måste verkligen hålla fast vid det här gänget, vi är awesome!

Hur som helst. Åkte hem från pappi kring tre nån gång och for och käkade middag direkt hos Eva. Sedan for jag hem och packade mina saker och begav mig till Jessika. Där var Caisa och Jessika och såg Cops, typ sämsta filmen någonsin, jag skrattade så jag grät, den är så ful! Jaja, nog om detta. Vid sex kom alla andra brudar och då blev det livat. Nej, faktiskt inte.  Vi spelade lite "sanning eller konsekvens" (lite nasty version) och såg melodifestival.. Det enda som kändes lite surt var att Jessikas föräldrar kom hem trots att de sagt att de skulle vara borta.. Men det spelade inte så stor roll för när vi sett norsken framföra sitt bidrag till melodifestivalen gick vi ner till badtunnan för att ta oss ett dopp. Eller alla andra utom jag... Haha. Jag satt mest nere i häbbret (HM, jag har faktiskt ingen aning om hur det stavas...) och stekte. Bokstavligt talat. Det var säkert 40 grader där nere! Heeeelt sjukt varmt, och jag var verkligen inte somrigt klädd. Hur som helst, vi hade trevligt där nere och gjorde lite allt möjligt. Spelade lite mer sanning&konka, åkte en sväng med Caisas båt, snackade. Mitt i allt kom också Tobbe, Oskar och Erik, trots att de INTE var inbjudna! Men för mig gjorde det då inte så mycket. Men någon annan gång får vi väl ta och bjuda in dom, jag såg nog hur sugna dom var på at ta sig ett dopp!
Det blev i alla fall en sen kväll och vi somnade rätt sent, kring tre kanske. Har faktiskti ingen aning.
Vi vaknade i alla fall kring elva. Då blev det lite frukost, och sen bara chilla medan Jessika gjorde sig i ordning för dopet hon skulle på. Vi tog ännu en sväng med båten och så. Sedan blev det att packa ihop, städa lite och sen bege oss till malå. Jag och Eveline stack til Jakki för att klippa oss och sedan blev det en sväng till bylla för att köpa glass och sen stekte vi ett tag på kommunbryggan. Sjukt härliga dagar jag har haft nu! Livet leker verkligen, det gör det!

PUSS PÅ ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0