Bildtorka

Hallå i stugan! Haha, måste nästan få berätta nåt komiskt. Igår, min födelsedag, tog jag inte en enda bild! Helt galet. Jag som brukar ta bilder lite då och då bara för att jag kan (Vet, jag är dålig på att lägga upp dom på bloggen...) Men.. Blev i alla fall en galet lugn kväll igår, i malå, med lite diverse people. Frös mest hela tiden but shit happens, så gåre när man är frusn!

Idag har jag packat ihop alla mina saker och snart ska vi sticka till mormor och morfar för att  spendera dagen där. Sen tar jag bussen vidare till umeå för att äntligen (!!!) komma tillbaka till min lägenhet och min vardag. Usch, jag blir helt snurrig i huvet av lov, jag behöver rutiner. Fast det är ändå skönt att bara släppa allt och leva loppan en vecka eller två. Anyway, nu ska jag checka fejjan och sen bege mig! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0