BRA JOBBAT!

Oh jävlar i havet vad vi har jobbat på flitigt idag! Blev väl drygt 12 timmar skulle jag tro. Vi har lagt nästan två & ½ golv och målat, och fixat lite andra små diverseprylar. Men man ser verkligen framsteg nu alltså. Oj ändå! Jag har alltså hittat min passion idag, renovering är så jävla kul! Eller ja, grovgörat är väl kanske inte min grej, men att liksom komma på idén, designa och ha hand om det estetiska, DET är min grej! Att välja tapeter, måla, fundera ut slutresultatet osv. Oj ändå se roligt!
Aja, känner mig lite sliten efter allt detta jobb och känner att sängen lockar. Imorgon väntar lite måleri, och eventuellt lite golvläggning, sen blir det att ta fyra-bussen till umeå igen, för att ha GALET mycket sovmorgon på måndag.
Ska pumpa sönder "Owner of a lonely heart" med Yes, (Min pappa lyssnade på den när jag var liten, I LOVE IT) och sen borsta gaddarna och sleepa tight tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0