Gammal bild men den får duga

Godmorgon!
Rutan är duktig idag, för även om hon inte börjar förrän halv ett ställde hon klockan på nio! Men det känns bra, då har man lite tid att göra annat på morgonen + att jag ska duscha och käka lurre. Sweet. Somnade inte jättetidigt igår, typ halv ett, men det känns lugnt idag, inga större problem.
Sen får vi hoppas att det går bra ikväll! Som jag kanske inte har berättat är det öppet hus på JB och vi ska spela. Blev så att vi spelar samma låt som vi spelade på Gamlia, så det känns säkert (I alla fall för min del) istället för att vi skulle ha måstat först stämma om alla gitarrer till D, vilket gick åt helvete varje gång och tog ungefär en halvtimme av vår reptid, + att den gick lite halvknaggligt. SÅ det var då likabra att få det ur världen så man slipper oroa sig för det!
NU ska jag ta och stiga upp och göra lite brunch skulle jag tro! Sen blir det dusch och eventuellt lite ihopplockning så jag inte måste vrålstäda innan Melisa och kanske mamma och lillebror kommer imorgon! GUD så mysigt min helg kommer att bli! Mums.'
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0