HÄRLIGT

Kom just in från en 40 minuter lång promenad. Gick 4,2 km, gick 6.30 km/h och tog 9192 steg. Haha, ifall det är någon som undrar tänkte jag!
Mår nu prima. Känner dock vilken otrolig ångest jag får över min träning! Usch vad dåligt jag börjar må när jag tänker på hur mycket jag tränat de senaste månaderna. Men för tillfället leker livet! Man får verkligen ett annorlunda perspektiv, bara man kommer sig ut och får umgås lite med sina egna tankar. Det var verkligen längesen jag gjorde det på ett vettigt sätt. Jag har alltid antingen (för det mesta) varit förblindad av ilska, eller ensam och tyckt synd om mig själv, eller något annat. Det blir liksom inte helt rätt då. Allt får liksom en annan vinkel. Men nu ser jag klart, och det känns bra! Har rent utav rensat hjärnan under dessa 40 minuter. Helt underbart bra det känns. Men dock återgår livet till det normala, och nu har jag bara tänkt slappa, tills jag ska sova, kring åtta lär det väl bli. Haha. Men det är härligt, underbart utsövd imorgon!
Ha en underbar kväll/natt allesammans! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0