Min helgggg har varit great!

Godmorgon alla pigga och glada! Tyvärr är inte jag en av de pigga, men dessvärre en av de glada! Alldeles extraordinärt att vara glad en måndagmorgon klockan tjugo i åtta!
Skolan börjar nio idag, för vi ska få se estet-tvåorna sjunga i uppehållsrummet. Eller ja, de estet-tvåor som har sång som instrument då. Eller jag vet inte egentligen, kanske inte ska dela ut information som är felaktig... Hrm..
I alla fall! Har inte uppdaterat på hela helgen i stort sett, men jag har haft så fullt upp ska ni veta! Blev faktiskt en riktigt härlig helg tycker jag. Linnéa spenderade ju som sagt sin första helg i Umeå och jag tror inte hon är allt för missnöjd? I fredags var ju min mammi och lil'bro här, men de for ju då hem, och jag sov, LÄNGE den natten. Vaknade av att Linnéa ringde och väckte mig klockan ett. ETT! Haha. Aja, jag kan ju då inte klandra mig själv, sov ju inte speciellt mycket natten innan! Hur som helst, när Linnéa väckt mig på lördagen så gick jag mental och skurade mitt golv i läggan. Haha. Det var faktiskt sinnessjukt smutsigt och MAMMA, if u read this. GE MIG EN DAMMSUGARE!!! Sen la jag in min matta, som förövrigt var VÄRLDENS mysigaste! Fram till ungefär fyra låg jag på min nya matta och bara... Ja, levde livet. Skrev lite memoarer (Haha?) lyssnade på underbar musik och bara kände lugnet. Sen hoppade jag in i duschen och fräschade upp mig, och sen begav jag mig till Linnéa med lite diverse ingredienser för att kunna laga flygande Jakob! Middagen blev SEN, men vad gör det om hundra år. Anna kom och hälsade på, vi spontanbakade muffinstårta, 2tally awesome, Anna är KINGEN på att baka! Sen var vi bara allmänt.. Ja, jag vet inte riktigt vad man ska kalla oss. Konstiga. Bildbevis kommer!

På lördagen vaknade vi upp inte så utvilade men dock glada! Till frukost blev det yoghurt, proviva, mackor och MUFFINSTÅRTA! Haha, underbar kombination där. Anna stack, och jag och Linnéa blev kvar. Fixade oss onödigt sent och kom oss inte iväg in till stan förrän kanske halv fyra, vilket gjorde att vi inte hann med speciellt mycket just den söndagseftermiddagen. Utom att käka middag på starz och sen spontanse "Luftslottet som sprängdes"! Moha, luring där! Linnéas föräldrar pröjsade och jag är evigt tacksam! Tycker det är så roligt, jag har sett bio 4 gånger under min Umeå-tid, och bara en har jag betalat själv! Rätt tufft tycker jag. Hur som helst, filmen började 21.00 och var tydligen 2 timmar och 25 minuter, så när klockan var halv tolv var vi trötta, men nöjda! Hem kom jag, och somnade rätt snabbt. Vaknade sen imorse och insåg att all min mat är hos Linnéa.. Oh SNAP! Men knäckebrö med smör, och oboy funkar ju det med...
 

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi tack för komplimangen C: och nja.. jag vill nog helst INTE att bildbevis kommer xD HAHAHAHHA

2009-11-30 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0