Morgonfrilla

Lalalala. Just nu sitter jag mätt och belåten och tittar allt jag ska på internet så jag sen kan ta mig i kragen och städa mitt place för it looks like hell! Detta är ej okej. Sen ska jag gå och handla, och sen får vi se, kanske lägger mig och läser eller kanske till och med gör matte? Oj vilken duktig dag detta blir! HEHE.

Imorgon kommer Lundström-tvillingarna till Umeå för att röja, och jag är självklart taggad på ett kärt återseende med mina favorittwins! Ska bli fett nice och jag längtar!

BTW! På tal om absolut ingenting som har med saken att göra,
kan man ha en härligare morgonfrilla än detta?!?! Det blir fan inte mer perfekt. Mmmmm.





Kommentarer
Postat av: ellen

DU ÄR SNYGGGGGGG

2009-11-21 @ 10:40:47
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0