Renoveringgggggg

Godkväll, eller ska jag till och med säga god natt? Haha. Välj själva!
Var i alla fall ledig från JB idag, så jag stack till nilaskolan över dagen, bara för att catcha up med lite people och sådär. Vill bara säga att jag ändå saknar Malå litegrann. Eller folket i alla fall. Mmmmm. Aja! Hade en trevlig dag idag, och tjugo över tre tog jag och min bror bussen till Norsjö. Kände mig inte alls taggad då, men nu känns det fan jävligt nice! Fick se framsteg i huset (Vilket var anledningen till varför jag kom hit, pappa ska flytta typ en/två? veckor.) vilket kändes SJUKT kul! Haha, kan ju även tillägga att jag är duktig på att välja tapeter... ;) Nämen alltså tapeterna blev fetnice, och så stack vi dit och målade lite ikväll, typ en vägg och öppna spisen. Fan vad roligt det är att hålla på med renovering alltså! Faktiskt. Även om jag är lat. Haha. Men det är så härligt att se resultat, och att bli nöjd! Jag tror i alla fall att min pappa kommer bo i ett sjukt mysigt hus när allt är klart. Önskar bara att jag var här lite oftare så jag fick njuta av MITT rum lite mer. Dock tror jag att pappas rum kommer bli det mysigaste så jag kanske inte går miste om så mycket. Jaja, nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg och utvilad imorgon då vi tar nya tag, målar lite mer, lägger in golv osv. SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0