SÅ UNDERBART MYSIGT MED SNÖ

Godmorgon allesammans! Idag tycks bli en strålande dag, snö och klar himmel. Alldeles alldeles underbart!
Funderar på att ta på mig morgonrock och tjocksockar och gå ner i köket och kanske ta mig en rostad macka och lite Oboy. Om det finns så att säga. Jag håller tummarna!
Annars får vi se vad dagen har att erbjuda. Mamma och Ag sticker på dop snart, och kommer inte hem förrän vid fem, så det blir en härlig dag tror jag, haha.
Aber doch, nu ska jag ta och spela en sväng  bejeweled blitz innan jag gör något annat!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jaa men det blir kanon, hör av dig när du tänker börja så hakar jag mer än gärna på! :D



Jag vill också ha snö!! Här är det strålande sol och grönt överallt.. :(

2009-11-21 @ 11:57:25
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0