Shoessssss

God eftermiddag!
Måste få säga att jag hade en ypperligt trevlig kväll igår, och Linnéa är verkligen obeskrivligt bra, och det var trevligt att träffa alla människor som vanligt osv osv. Ni vet hur det är. Tack i alla fall!
Tack även till Linnéa som bjöd på så OTROLIGT goda mackor hemma hos sig, helt underbara!

Idag har jag inte mycket att berätta egentligen. Kom hem efter två nån gång och packade ihop mina saker, vilket tog ungefär två minuter... Hrmpf. Därför satte jag mig istället här vid datorn och började kika på lite dojjor som jag skulle vilja ha! Här är tre förslag på pjukks som skulle sitta fint att ha på fossingarna!
Från vivistyle.se, 699:-
699:-
(Fast i svart) & även dessa 699:-
Mmmmmh skor (L) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0