Träningsnarkoman

ÅH godmorgon! Sov hos Linnéa igår, försov oss lite imorse så vi kom väl ungefär en kvart försent.. Haha, Linnéa har inte bra inflytande på mig! =D Aja, som jag sa igår har jag träningsvärk idag... Men mest i axlarna typ. Bröstmusklerna, på sidan. Weird. Men aja, det är skönt i alla fall, jag älskar träningsvärk. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vi slutar skolan halv tolv så då får vi se om jag kanske sticker hem och sover nån timme. Skulle inte sitta fel! Sen tror jag minsann jag och Linnéa skulle kolla gym idag också. Det blir nog fett nice, jag taggar gym som fan, dessa tre år ska jag fan i mig bli träningsnarkoman! Haha.

JAJA nu ska jag nog återgå till min engelskauppgift, för jag sög och tog lång tid på mig... DAMN, jag är inte på topp idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0