Tummen upp för det!

God morgon världen!
ÅH så gott jag mådde igårkväll i min blygsamma lägenhet, mysbelysning, coldplay, osv osv. Bara massa mys hela tiden!
Vaknade i alla fall i god tid imorse, halv sju stog väckaren på! Frukost direkt med mina älskade mackor med tomar och gurka, fil och müsli och proviva mango. SÅ GOTT! Idag mår jag fan prima! Får se om jag känner samma sak när jag går ut sen och ska cykla till skolan... Trafikfara.se! Ska även hämta upp Linnea vid tegsbron, så två på min rangel-cykel+halkigt=? Vi lär ju märka om jag kommer tillbaka. Annars taggar jag bara dagen, får äntligen träffa Linnea igen, har nästan inte träffat henne på hela lovet, så det ska bli ett kärt återseende! Sen gör det ju inget att vi har musik de tre första timmarna av dagen. WUNDERBART! Sen har vi dessutom två timmars lunch och sen boxersice efteråt, så jag klagar inte! Härligt att vara tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0