Virrigt

Hejsan hoppsan, taskig update idag. Sitter i alla fall hemma i nåda nu efter en "tuff" dag på skolan. Not. Hade matte första lektionen, blev väl inte sådär supermycket jobb där, sen musik och intervallprov, blev väl inte supermycket där heller.. Ungefär 5 mintuers rep och lite nötning av intervaller. Inte mer än så! Men jag klagar inte! Är som sagt ledig imorgon så jag fick skjuts med Linnéa hem idag vilket kändes skönt. Men nu måste jag däremot upp typ sju imorgon vilket sög! Men måste man så måste man. Blir då nilaskolan imorgon, det blir säkert fett nice. Sen vet jag inte om jag stannar här eller om jag sticker till pappa och hjälper till med flytten... Svårt val... Uhuh, jag orkar inte. Men men! Nu ska jag nog ta och lägga mig, eller se "Glee" klart, eller jag vet inte vad jag ska ta mig till... ÅH! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0