ÄNTLIGEN bilder!

ÄNTLIGEN fungerar kamerasladden!!! JA säger jag bara! Därför har jag tänkt bjuda på lite matbilder, haha, roligt va?
Som endel kanske minns (förmodligen ingen) lovade jag att jag skulle lägga ut bilder från när jag och Natali gjorde spagetti och köttfärssås hemma hos henne, så här kommer dom bilderna först och främst! Vill även tillägga att vi verkligen fick det att se romantiskt ut, observera våra hjärtan! Dock ser min mat rätt oaptitlig ut till skillnad från Natalis (min till höger)

Sen bilderna på maten jag lagade igår, om ni minns.
 <---- otroligt smarrig. (jag alltså)
Och sedan var jag även tvungen att ta kort på dagens lunch, lite speciell, dock inte maträtten, men placeringen.


PÅ GOLVET! Det blir mycket trevligare att äta då, faktiskt! (Observera att jag käkar på en ministrykbräda...)

P.S, måste bara få tillägga att min mat alltid lyckas se så otroligt oaptitlig ut... Men gott är det ändå!


Kommentarer
Postat av: Denniiis

Duuuh! du e snygg

2009-10-13 @ 17:31:42
URL: http://dennisheffner.blogg.se/
Postat av: tiiinuth

Haha, vilka otroligt charmiga bilder! :D och din mat ser faktiskt godare ut än det jag brukar göra, du pimpar ju till det med värsta grönsakerna och allt! så du är inte värst, tyvärr.. :(



(DET VAR FÖRRESTEN ETT MONSTER SOM SKÅDADE DITT HÖGRA ÖGA!)

2009-10-16 @ 11:18:58
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0