Chilliconcarneeeee

Mmm äntligen hemma! Blev en helt okej chill dag idag, musik mellan halv nio och kvart i tio, sen idrott mellan kvart i ett och vad ska jag tro, halv tre- tre nånting? Jag har ingen aning! På gympan var vi i alla fall bara ute i skogen och gjorde upp eld och käkade hamburgare i stort sett, så det var ju rätt lugnt. Men nu luktar jag rök så in i satan så jag måste hoppa in i duschen och duscha läääääänge! Sen ska jag bara vara duktig här hemma, typ skruva upp lite krokar, byta sängkläder, städa i allmänhet osv. Bara vara duktig hela dagen! Kanske baka nånting till och med, vi får se hur det blir med den saken.
Happ, ska väl börja med alla mina sysslor nurå så jag kan slappa nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0