Don't stop me now

YAO! Sen jag skrev för cirkus två timmar sen har detta hänt .... ..... ................ inte mycket! Fikat lite har jag gjort, och sett lite konserter från min nilaskolan-tid. Jag blir så himla sentimental! Haha. Inser även hur otroligt illa det lät! Men vad gör det, det var roligt i alla fall! Känner faktiskt att jag hoppat upp ett par steg på "skicklighetsstegen", trots klassen jag hamnat i, om man kan säga så? Haha, standarden är väl inte jättehög i skogsrået... Men jag lär mig saker varje dag i alla fall, och jag är nöjd. För det mesta..
Hur som helst! Klockan tre ska jag befinna mig i Malå, färdig för bilfärd till Lycksele. Detblir säkert nice tror jag. Taggar för att lyssna på spotiy i bilen. MMMM Spotify! <3


Nu ska jag ta och packa ihop lite, hörs vid ett annat tillfälle!
Förresten, grattis ISAK my old classmate, på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0