P-p-p-powerpoint

Godmorgon allesammans! Sitter än en gång på datorkunskapen, tycks alltid blogga när jag har den här lektionen... Det verkar lite som att jag slackar efter. But I'm not accually, what a miracle. Jag är faktiskt färdig, och nu ska vi bara ha våra presentationer. I alla fall, blev inte alls en tidig kväll igår, JAG MÅSTE TA OCH GE MIG! Jag kommer bli undersövd och apatisk. Fy mig! Aja, än så länge lever jag. Idag blir det i alla fall lite ensamt på skolan, favorit-Linnéa är ju inte här idag... Lite tomt, men I WILL SURVIVE! Hoppas jag. Vi märker ju i slutet av dagen. Ikväll hoppas jag på att få träffa mina två räserbrudar Natali och Linnéa och få mysa lite. Hörde ett rykte om att Natali hade ff så det är väl bara att ta tillfället i akt! Blir nog supermysigt tror jag.
Nej nu ska jag ta och koncentrera mig på Anthons otroligt fagra powerpoint-presentation om MOI! Wonderbart.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0