I love my life

Alltså jag har fan haft en underbar dag idag, trots lite tråk. Har gjort massa nyttigt, renbäddat sängen, diskat several times, städat lite i allmänhet, lagat mat, ätit kladdkaka, tänt värmeljus och myst gärnet och nu kom jag just hem efter att ha varit på affären och inhandlat frukt för 57 svenska riksdaler! Det blev en härlig blandning, mandariner, nektariner, physalis, kiwi & plommon! Så nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng, äta mina goda frukter och titta på vad som nu går på sexan en tisdagkväll! WUNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Tubbä

Nice blogg (= när få vi se bilder på din lägenhet då? :D

2009-10-13 @ 21:26:24
URL: http://loodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0