Kortis igen

På hemmaplan! Känns skönt nå jävulskt med lov nu känner jag! Ska ta igen sömn så det ryker om det, sova bort halva lovet, minst! Haha. Nämen lite planer har jag faktiskt, fira Isabelle, sticka till Umeå en sväng, fara till pappa, fyllar år osv. Så det blir säkert ett chilligt lov! Hur som helst, kan ju berätta att jag och Linnéa spontan-bestämde oss för att ta 17.20-bussen hem ikväll, och jag kan ju säga att det gick sådär. VI missade den. Haha, men vi tog 17.50-bussen istället och blev upphämtade i lycksele ändå så dte var ju lungt ändå, tur i oturen kan man säga! Men men, orkar inte skriva mer, är så trött att möjligen kan bli! Så nu blir det att slå igång spotify och somna till ljuv musik! Puss på lov och livet osv! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0