Mobilfan.

Guten morgen! Sitter här på skolan, inte alls taggad, men är man nånsin... Har datorkunskap, går igenom grunderna i Excel, ingen höjdare. Vaknade förresten i panik imorse och trodde att jag hade försovit mig, big time. Men dock var klockan bara 07.40 och jag hade gott om tid. Dessutom märkte jag att min telefon hade dött, så den inte kunde larma så ibland är det tur att man vaknar av sig självt! Blev förövrigt förbannad på den igår, för när jag äntligen fått den till att ladda (våld löser allt) insåg jag efter några timmar att det bara är en illusion, den visar att den laddar men den får ingen ström så när jag pratat med mamma i telefon igårkväll hade jag 3% batteri kvar... Skulle sen ladda den i datorn (vilket tar x antal fler timmar!!!) men det gick tydligen inte heller. Det blir alltid nåt jävelskap. Aja, lyckades i alla fall få i den några små procent så jag överlever dagen i varje fall!

Nu ska jag återgå till mitt arbete och byta nätverkskabel med Affe! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0