PEACE

Godmorgon alla sjusovare! Tro det eller ej, men idag var jag uppe i god tid för att duscha och fixa mig, och nu sitter jag faktiskt bara och chillar! Har som mål att komma mig iväg till skolan tio över åtta så jag slipper stressa. Tyvärr kommer jag förmodligen komma mig iväg precis lika sent som alltid men det har ju också en fördel, dvs att jag kanske möter Bengtsson eller Oskar efter vägen, och det kändes ju inte supertråkigt!
Igår fick jag hem ett paket från nelly.se med mina älskade smycken, fick tyvärr bara upp en bild på ett armband.. Aja, älskar i alla fall mina peace-smycken!!! (L)

Jaja, ska jag ta mig iväg till skolan nån gång är det väl bäst att jag borstar gaddarna nu! Återkommer med update från skolan! TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0