Svacka

Nej usch, nu har det stått till här på bloggen! Men nu ska jag försöka ta nya tag, det blir ju alltid lite snurrigt när det är helg och sådär. Men nu, en ny vecka med nya intressanta (Tåls att diskuteras..) blogg-ämnen!
Nog om detta! Just för tillfället gör jag inte så mycket, ska alldeles strax börja laga mat, det blir typ kina-mix och falukorv.. Haha, härligt blandning där! Senare ikväll får vi se om vi drar ihop tjejerna och hittar på nåt (hysch hysc h) och sen får vi se om det blir en tidig kväll? Beror på hur länge det blir med brudarna. Annars då.. Hände inte mycket speciellt på skolan idag, vi hade lite introduktion på företag för en dag som kickar igång på onsdag, vår affärsidé var typ att sälja rosor med budskap osv.. Aja, tar det en annan gång! Nu ska jag gå och fixa min mat för jag är VRÅLhungrig! Hörs eventuellt senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0