Ta dig i kragen kvinna!

Nä Rutan, nu äre kört. SJUKT lite uppdatering hela tiden, men alltså jag har fan skaffat mig ett liv i umeå nu! Eller om man ens kan kalla det liv.. Titta på Fredrik och Linnéa när de spelar supermario på nintento 8bitars och sova jättelite varje natt vet jag väl inte om det är mycket till liv, men det är en bra start i alla fall! Aja, som jag sa sist jag skrev hade jag musik på eftermiddagen, och det gick väl sådär. Jag hann spela gura tio minuter, men whattahell, jag var så trött och ofokuserad ändå! Efter skolan drog jag, Linnéa, Fredrik och Robin en sväng till en second hand-butik i stan för att kolla kläder till pojkarnas halloween-utklädnad. Spännande må jag säga, men dock kom de inte hem med några shopping-kassar. Sen for vi i alla fall och beställde pizza och tog med oss till Linneas lägga för att sen sätta oss (som vanligt) och spela/titta på nintento. Superkul! NOT. Efter oändligt många timmar med supermario-musik känner man att hjärnan smälter. Wousch. Men men, vad gör man inte för vänskapen... HRMPF. Jaja, nu känner jag att detta gått för långt och att jag kommer knäckas om jag inte börjar sova  minst tio timmar per natt! Därmed basta! GOD NATT FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0