Tips?

Good morning sötnosar! Min dag har börjat luuuuugnt, vaknade väl typ halv tolv. Mina planer för dagen är få, ska titta igenom pappas garderob lite för att se om det är nåt jag vill ha, och sen ska jag typ plocka i diskmaskinen.
Förresten så är min telefon i stort sett död.. Min laddare funkar inte, så jag tog inte med den i helgen överhuvudtaget, (vad är meningen liksom?) och duktig som han är tog inte min bror med sig sin fungerande laddare, så nu har jag alltså 3% kvar, så jag har stängt av den för att spara lite ström ifall jag blir överfallen på vägen hem eller nåt! Haha.

Vad säger ni förresten om min nya design? Eller tja, min ombyggnad rättare sagt. Några tips kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0