Tytyty

Ojojoj, inte en enda uppdatering på hela dagen! Jag kan dock försvara mig med att jag inte hade min dator på skolan, så jag såg väl inte datorns ljus förrän kring 5-tiden kanske. Sen har jag faktiskt två pojkar att skylla på, de hade nog inte tyckt om mig mer om jag bara bloggat hela tiden! Aja, har i alla fall vart med om en massa idag, försovit mig, insett att jag hade punka på bakdäcket, lånat en cykel av "grannen", haft matte i 3 timmar utan mat i magen (utom en mandarin och liiiite drickyoghurt), lunch, musik, liiiiiite teori sen inspelning av seven years med saosin, stan med Natali en snabbis, hem och göra mat/diska/diverse hemmaprylar, få gäster, hämta paket på ica kvantum långt borti fan, insett att jag har små händer och handleder, lyssnar på MASSA rockmusik, sett kända rockartister som fått många ligg och slutligen sagt adjö till mina gäster. SÅ kan det gå på en torsdag! DÅ VET NI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0