Varför är mitt liv så awesome?

HALLÅ!!! Idag är jag glad, sitter på gymnasiet i malå och bara TJILLARGÄRNET! Vaknade typ kvart i sex idag, tog en buss med Linnéa 06.25, sov HEEEELA vägen till lycksele, sjukt skönt. Eller not... Mamma hämtade oss, nu har jag precis varit på sjukan och tagit min sista livmoderhalscancerspruta, (fortfarande ett SJUKT långt ord!) och nu sitter jag här med mina vänner! KEN är en av dom, även MELISA. (de ville så gärna bli nämda i bloggen, HEH)

Igår hade jag förövrigt min första live-spelning med JB, spelade dubbelt så mycket som det  var tänkt men whattahell, sånt är livet. Min hals är annars död idag, men whattahell där med, livet leker anyway!

NU äre typ lunch, eller för de andra då, jag ska väl mest... TJILLA! HEH, puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: bästaste bäste vän

SVIN!

Du satt med mig men du nämner bara ken och melisa, nu är jag sårad, djupt! :(

2009-10-09 @ 23:06:17
Postat av: melisa

hahaha tack sötis

2009-10-10 @ 01:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0