Woho, besökare!

Woho, jag känner hur min besöksstatistik ökar! Oj så roligt, förut har jag väl haft typ 7 läsare per dag, hehe. Nu har jag väl kanske i genomsnitt 20-25? Hihihi, jag är så otroligt nöjd asså. Skämt åsido, jag förstår faktiskt inte varför nån läser min blogg överhuvudtaget, men tacksam är jag.

Vaknade i alla fall kring halv tolv, steg upp, fikade en HUGE frukost, smaskigt värre. Såg lite tv, gjorde absolut ingenting av värde, men nu för ett tag sen tog jag mig i kragen och klädde på mig och tittade busstider för ikväll! Så kl 18.10 sticker jag tillbaka till Umeå igen, känns faktiskt rätt skönt, jag blir så otroligt understimulerad här ute i skogen! Förstår inte hur jag kunnat uthärda typ 13 år av mitt liv här... Helt ofattbart! Aja, jag är i alla fall glad att jag flyttade, I REGRET NOTHIN'!
   I alla fall, när jag kommit fram till Umeå sen får vi se hur jag tar mig hem, lär väl ha en helt okej tung väska, och ingen cykel, och sådär 2.5 km hem till mig.. HM, vi får se hur det går! Men det ordnar sig, en långpromenad sådär vid tio på kvällen är ju sjukt mysigt.. Eller?

Nu ska jag ta och packa ihop alla mina saker typ, om jag orkar vill säga... HEH! BusRut. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0