fräscht

Ojojoj så sjukt jävla ont i magen jag har! Jag tror jag avlider snart. Vill bara lägga mig och sova några veckor. Usch, kan inte förstå hur man kan ha så ont... Huvva. Hur som helst, åt nyss min middag, blev lite sent men vafan, är man trött så är man. Ser hål i väggen och dricker mjölk ur min nappflaska (Tack Jessikas mamma!) I'm such a big baby. Håller dessutom på att bli riktigt sjuk känns det som, och inspelning imorgon känns inte så peppande... Inte heller spelning den 8:e... Men vafan, lite förkylning, whiskey och några cigaretter kanske rockar till min röst lite. Förresten taggar vi skolfoto imorgon, IGEN.... Nej nu blir det att titta på parlamentet! Puss på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0