In the sunshine

HAPP, då var även denna dag uthärdad. I alla fall det värsta!
Efter skolan stack jag, Linnéa och Natali en tväris på stan. Jag köpte inte en endaste liten pinal och jag kan säga att min börs är inte annat än happy! Måste ju se till att hålla ekonomi i okej skick nu, vill ju spara lite pengar till sommarn så man kan glassa på som bara den då!

Nu har jag i alla fall precis kommit hem och håller på att tina lite kycklingfiléer som jag så småningom ska klura ut nåt gott att göra av till middag. Sen blir det nog att sticka ut en sväng och springa, om jag inte diskar först. Vi får se hur det blir med det.. Mitt budskap i alla fall är att jag har varit duktig idag!
Nåväl, facebook lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0