älskar att jag är blekaste människan på jorden.

Känns underbart att jag faktiskt överlevde gårdagen! Ingen rast och ingen vila, men det går ändå! Eller, rätt chill blev det faktiskt.. Gjorde väl ungefär inget vettigt igår utom att spela då, men det är väl rätt chill det med!

Har i alla fall en önskan idag; Att alla dagar var som gårdagskvällen var! Det är så sjuhuhukt härlig stämning, alla är på topp, alla snackar med alla, skojar och bara flummar. Så skönt det är, verkligen avslappnat, samtidigt som man ska hålla reda på sin nervositet för spelningen! Jag älskar det, ingen tvekan om saken. Önskar bara att alla dagar kunde vara så. Eller till viss del inte, då skulle det ju inte bli lika speciellt.. Det är lite lurigt det där egentligen, t.ex när man önskar att nånting varade för evigt, men då blir det ju aldrig detsamma om det är så jämt. Man ska nog tänka efter vad man önskar sig egentligen..

Ikväll blir det bastu hos robbelibobbelibus, och det ska bli så underbart härligt, hoppas jag! Hehe... Nämen alltså det är såna här dagar som sätter guldkant på vardagen!

Nu ska jag ta tag i mitt gigantigka diskberg sen börja packa lite för ikväll, och för lovet! PÅSKGODIS HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0